heej

Idag började vi kvart över nio ,
Men p trodde att vi började halv!! :-@
så då gic vi så vi var typ framme vid halv.
och sen så var john sara och många fler elev där för och köra skp ? :S
sen så hörde jag oxå att läraren sa ni börjar kvart över nio!
blev så jäkla förbannad :P!
Och idag har vi inte gjort så jätte mkt ,
vi har mest bara vart i djurhuset :(:
Aymen en kille i nian
han ba ska inte du plugga!?
d är ju här jämt!
jag ba hahha jag vet :(
han ba tkru det är kul eller.
jag ba sådär..
hahahah.
lite lååångtrååkigt!
men men.
Vi sluta liksom halv tre!!
:(
Och juste vi har faktiskt oxå sprungit
elljuspåret idag,
för och träna upp oss inför nästa fredag
för då har vi strapatsen!
Har precis ätit och P
gick precis hem t sin pappa
för och äta.
Kolla vi hade tagit fram käk t henne och sen
hennes pappa ba: antingen får du äta med mej och söva hos linn.
eller så äter d nte med mej men då får du nte sova hos henne!
haha :S ?
Men aja , ska fixa lite inför ikväll
vårat lilla mys!
Kommer ta måååånga bilder.
Men först kanske vi ska dra t sergel
eller stan men jalla hejdå!
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0