Heey!

Jag och L skriver på helt olika sätt, märks kanske?
vi bråkar ganska mkt om hur vi ska skriva, men till slut kommer vi på hur vi ska skriva.
Men en sak som inte jag vill, det är att NÅGON lägger in bilder som jag nte gillar. Det är väl naturligt..
Seriöst, förut fanns det en bild på mig och L på en gunga, gungan finns på dagiset Ladan.. Bilden på mig sååååg helt CP ut, så jag var tvungen att ta bort den..
Ja har finare bilder på mig. Men jag vill absolut inte att du lägger in fler bilder sådär Linn!
Annars blir jag arg.
Aja, hejdå// P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får skriva hur jag vill. Och du borde inte ha gjort en blogg om jag måste fråga dej först!

2010-05-17 @ 19:26:13
Postat av: Paulina

EH, vrf inte? ska jag lägga in en bild på dig utan att fråga som ser plus helt cp ut?

2010-05-18 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0