Heej!

Hejsan! Kohem vid 5, trött som faan! Det har vart skit kul i Turkiet! Vi kmr kanske att åka tbx nästa år^^ Men då är inte Ali eller dem andra där :'( För dem ska ta Lumpen!! Men det känns inte heller så tryggt att komma tbx när man har en våldtäcksman som springer runt! Gud kan inte förklara hur kuul vi har haft det! Vi har vart väldigt mkt på Golden star beach i Side.. Det var då vi träffade dem trevliga killarna Murat,Ali, Kamal och min "bror" som han vill vara åt mig! Det var dem som gjorde så jag längta tbx, på kvällarna så hade vi turkisk afton och mycket annat som jag inte kan ta upp för då blir inlägget alldeles för mkt :) Seni seviyorum Ali ve Türkiye'de her şey!

cxvfgt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0