SOMMARLOV

Heej, vakna vid 6!! L kom ca 10 ööver 7 för att locka håret ^^
Sen fixa vi oss sen drog vi till skolan!
Typ alla hade fixat sig!! Hah
Skolavslutningen var rätt kul!
Vi kolla på bilder, det kom en bild där det stog Paulina...
sen stog det nått om mig och det var en bild på mig ( CP )
Sen samma sak till L och Denniz eftersom att vi ska sluta visättra skolan!
Skratta åt min bild så jag börja gråta fan!
Sen när vi skulle hem så hade nån tagit min adidaskofta från turkiet.. Men vi hitta den! Tack o lov..
Eller typ Ingrid hitta den och Nina ringde till mamma och sa att dom hade hittat den!
Va hos monika en stund med Julia medans L var på hunddgis!


/// P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0