Måndag...

Det har varit en rätt skön dag asså.
först när vi kom till skolan så fick vi göra klart det vi nte va klara med.
hade bara klockan på engelska kvar.. Fett boring seriöst.
Sen blev jag förhörd på klockan av Diana..
Typ sen har alla jobbat klart med sina saker, ahh juste först innan jag jobbade med klockan hade
vi multiplikationstest, L har redan klarat men inte jag.
Så har vi ritat sommar bilder som vi ska sätta upp på fönstrerna i klassrummet.
sen åt vi lunch, vi hade ingen gympa ( tack o lov )
Sen jobbade vi, asså vi rita mest.
Jag o Alma skickade lappar till varannn sen så läste Diana en lapp VI HÖLL FAN PÅ DÖ!
Det stog lite allt möjligt på den haha!
Nu ska jag hacka lite på skype sen typ träna på multiplikationen.
L ska rida på Honey sen typ grilla hos Ulla eller nått.
Fick en klubba av jocke typ för att han ba vill du se vad jaa har sen ja ba aaa sen han tog fram en klubba från skoldiscot.
I morgon har vi sovmorgon till 10.00!!! JIHHHA
Ska till rådis också!:D

Puss puss P

Här kommer lite bilder


Pontus 2009


Jag va på väg hem från L nån gång typ^^

Puss iaf<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

vems kanin ar det dar?

2010-06-13 @ 11:12:22
Postat av: Linn

Min :D

2010-07-22 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0