VISÄTTRA FESTIVALEN!

Hej hej bloggen.
E ensam hemma, för mamma e hos gunilla och Martina e hos pappa.
Linn e med Faisa nu.
men iaf, idag har det varit Visättra festivalen.
jag va där med linn, sen kom faisa och va med oss.
sen va vi lite med julia och monika.

Vi åkte sånhära hugebil. jag och monika satt brevid hugekillen och julia i våra knän.
det va jätte kul hahha vi skratta hela vägen typ. och monika ba kör på han det va en gammal gubbe.
hugekillen ba men gud va  ni e taskiga ( garv )
vi baa aaaa :D

Jag linn o faisa sprang runt med Foads hund eller det va inte hans men han passa den typ.

Och vi tog hur mkt popcorn som helst hahha
och godis ifs.
men sen åkte vi oxå cocacola karusel, man skulle snurra sig själv samtidigt som karusellen åkte runt.

sen hände det massa mer som jag inte orkar skriva, för då måste alla små detaljer me..

ska kanske ut med nån.
för det e as tråkigt att bara sitta här utan att göra nått.
ifs, mamma skriver sms t mig hela tiden.
men men.

Nu ska jag sluta skriva, för det finns inget och skriva.

Dagens fråga : Var ni på festivalen ?

Kram Pau

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej.. låter som ni har haft kul då :)!

2010-08-28 @ 20:11:40
URL: http://likkesombody.blogg.se/
Postat av: emilia

svara gärna tbx i min blogg

2010-08-28 @ 20:12:17
URL: http://likkesombody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0