;)

tjeenA!
Haha ,
har precis kommit bort från mina
bebisar..
Och saknar redan Paulina!!
alma och jag o faisa drog till fmp, och efter
typ halva biten så skulla faisa hem :S
haha!
för vi skulle leta efter Mr.Hömlig..
fast vi hitta inte han, han ska att han
skulle komma till vsa om
en kvart , och en kvart för han
ee evigheter!
Och nu så säger alla
att Koyar leta efter
mig så jag sprang fort till affärn
och köpte Paj och godis ( ahha fäätis)
och sen så sprang jag hem igen ;) och nu sitter jag och äter pajen :P
så ja så har typ min dag sett ut! ;)

haha , bilder från fmp :

 jk

mol

 l
Men alma hjäälp vilken ful bild du tog! haha kolla mitt hår
och fingrar ;)
( aja , sämsta bilden på mej ^^ )






the end!

Kommentarer
Postat av: Pau

hmm, nännä!

Du skulle inte vara med dom haah?

Du skuulle ju vara med din mamma .,. -.-!

2010-08-09 @ 21:24:39
Postat av: Anonym

Va , men palla va med henne , hahhahhahab:P

2010-08-09 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0