suuuuck -.-

Hmm, suck.
Det finns verkligen ingenting och skriva om.
Speciellt inte om man inte gjort något.

Jag kan ju skriva vad vi har gjort idag.

Vi hade först matte, när vi kom till skolan. Sen typ en liten rast. Då gick vi t djurhuset, fast det va inge kul där eftersom att vi inte får gå in t chinchillorna. Så vi gick till " lekplatsen " som inte är en lekplats dt e mer som ett utegym typ ^^ Så hängde vi lite i nån röd grej.
sen så kvart i tio gick vi t nått hus hade  SKOLFOTOGRAFERING, och jag såg ut som ett mongo.
Sen gick vi tbx t vårt klassrum, och satte oss i köket med alla andra.
hahah och vi flummade lite.
sen åt vi lunch. det vart nån kyckling med ris och currysås. Det va väl gott.
Vi skulle haft spanska innan lunch men vi hann inte.
Så vi hade svenska efter lunch.
Sen slutade vi, då va klockan kanske 12.
Fast vi drog t Visättra skolan en stund och va med dom i en halvtimme.
Kändes skönt och va tbx där.

Och nu sitter jag och kollar på nått konstigt program jag inte fattar. .

Ska försöka fixa lite ssaker på bloggen som kanske  piffar upp den :P
Är fett trött :O

Men men, puss puss :) <3 / / Pau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0