Liten semster tur :)

tjenare bloggen!
förlåt att det har varit lite dålig
uppdatering.
för jag har " hyrt "
stuga i flen!
MYYSSSIIIIIGTTT!
dom här två sista dagarna
har jag o mamma ink.
Jannica
gått runt lite
och åkt med Bilen runt
malmköping, mariefred,
flen,taxing ,
norrköping
och lite allt möjligt :P
Vart väääldigt kul!
och förstås så
har jag ju
ätit 2 påsar godis!´!
ahhahaha!!! ;)
Nån som vill jogga?
hah , drev x)
Just nu är jag faktiskt hos
pappa , så jag ska faktiskt ta
och äta nu!
Puss puss
hörs senare! // L

OBS 
 
( Glömde bara och säga att jag har tagit ganska så många bilder
som jag ska lägga upp om några dagar,
för bilderna ee på mammas mobil ,
och jag ee hos pappa! :@ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0