långt inlägg :D

hejsan bloggen!
Har precis ätit nån konstig pastaröra
samma sak som i skolan haha :D
Men kanske snart ska va med Paulina
va med henne innan vi skulle äta och hah
vi hållde på och blåsa bubblor och då så råka xena få lite i ögat så det blev alldeles
bubbligt i hennes öga :):
Det har iaf gått jätte bra i skolan idag
Man får väl hoppas att man kan få
bli djurskötare på en chinchilla som heter Mint,
Jag skulle så jätte gärna vilja ha en ,
tänkte att man kunde ha den i garderoben :D
Och P vill så jätte gärna ha en gerbil
istället för hennes hamster Troy som tyvärr är ner begravd i skogen...
Men nu har han det säkert jätte bra bland alla tjejer ;)
och den sa hon att hon ville inom två veckor!
och jag hitta en på blocket måste bara fråga mamma försikigt om jag skulle kunna få en.
P har faktiskt lovat och hjälpa t med städningen.
Och precis nu så trilla korgen ner ,
så vänta ska bara plocka upp den.
Klar
men nu tkr jag att jag har skrivit ganska långt så måste snart sluta ,
ska försöka få tag på P nu...
Glömde bara säga att skriv så mkt ni vill i chatboxen :D
måste fÄn fråga P om inte vi kan gå ner och köpa nått gottigt ,
kolla på skolschemat idag ,
och veckorna ser faktiskt helt oke ut..
Men nej nu måste jag sluta ,
HEJDÅÅÅÅ :D
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0