hej

Heeej!
Nu har jag precis kommit hem efter en låååång
helg!
Det har vart super duper kul!
När vi skulle från och till marknaden så satt P
och jah i bakluckan,
För det var för trångt annars :D
Och idag så var det
så jävla läskigt
Christoffer ( Stoffe )
och Conny skulle komma om en stund sa dom
ner till vattnet, och en stund för dom är typ,
hhhhhmmmnhhh.... EN HALVTIMME!
Iaf vi hade kommit upp ur vattnet efter typ en kvart
och sen så var vi uppe en liten stund och snacka.
Och precis då så hörde vi ett skit läskigt ljud i vattnet !
så vi blev jäääte räädddaa och gick med raska steg hemåt.
och sen så vände jag mig om och så såg jag nånting svart
jag sa till P: Pau inte för och skrämma dig men det är nått svart bakom
oss som inte har vart där förut.
Och sen så vände hon sig om och sa : Nej det har de inte gjort!
Och efter en stund så visste vi typ att det var en svart orm,
och då så KUTA vi iväg!
Hhahahaha :D
Kan tyvärr nte skriva allt roligt vi har gjort..
P kanske kan förklara lite mer om man har tur!
Men måste dra , P kmr snart..
PS. glömde säga att på tisdag drar vi iväg igen :D... DS..
Ciaao! / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0