heej

Hejsan!
Idag har vi vart på utflykt med klassen och bildoform klassen!
Det var väl helt okej.....
Sen efter det så följde maja med oss t vsa
för att vara med oss!
Vi sluta 20 över elva ;)
Sen så gick vi först t stora
och åkte lite , sen efter det
så fråga mamma om vi vill ha glasspengar
och då sa vi såklart jaaaa!
Så vi fick 60:-
fast vi hittade " ingen "
glass så vi köpte massor med godis istället :D
hur kan man igentligen ha så kul som vi med godis ?
ahah
men nu så har jag precis kommit hem ,
fick Sheila.
Jag valde sist :(
Sen kom Maja ,
och trösta mig
skoja bara
men sen så var vi tvungna och hjälpa t och sadla grynet
för att elin skulle rida ut honom i skogen.
vi fick våran gammla ridlärare istället för våran nya som heter Bettan.
Så den hära gången så fick inte maja se mig :)
Sheila var helt vild och galen i skogen!
I LOVE THAT :D
det kändes bara som man hade ridit i 10 min :S
det ända vi typ gjorde va och galoppera och trava fort i skogen bland pölarna som sheila tkte va läskigt så hon
hoppa jätte högt eller så skena hon över dom :D
Men men
vi hörs
puss puss // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0