:(

Hejsan bloggen!
det hära är vår första dag i friskolan ! :'(
Och jag skulle möta P
klockan åtta ,
och jag vakna halv sex :S
HAHAH , vi börjar
halv nio
och slutar Klockan 12
Chattar just nu m evelina , lite bråk.. Hmmmmmmhh...
Det är en tjej .
nämner innga namn men jag tror ni vet vem jag snackar om!
hon säger t mig att jag leker blatte och det är liksmo hon som
ee svenne och hon leker hur mkt som helst! ?
Och om hon tkr jag ee kaxig bara för att jag ibland inte hälsar!

T
Y
C
K

D
E
T

D
Å
!

......................................................................................................................................................................


första skolmorronen!








Kommentarer
Postat av: Anonym

haha gud!



( SER NTE UT SÅDÄRA IRL )

2010-08-23 @ 21:28:43
Postat av: Anonym.

men herregud linn , hon leker inget elr nåt ,o du fattar nte vad vi menar med de där , o de asta sa , oha , du fattar fel , ville bara säga det , ja e nte sur elr ja tycker nte du e kaxig elr nåt, men de där av omoget , du måste snacka me alla ty innan , så du nte fattar fel -.-

2010-08-23 @ 21:50:39
Postat av: Anonym

? :S

2010-08-24 @ 07:52:32
URL: http://piaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0