drar t stallet nu

Hej ska snart t stallet. Martina fföljer kanske med . Har vart med maja och linn sen halv tolv typ mihhik. Vi hade fett kul. Vi hade lite godis sen vi la en liten bit som stod för oss och så skulle vi se vem av oss som blev påkörd. Hahha det tog as lång tid innan någon av oss blev påkörd. Linn skulle på startsamtal så vi fljde med henne till skolan men vi drog t djurhuset och höll på med chinchillorna . Linns älsklings chinchilla Mint va på dåligt humör . Men jag höll på med Spot mest. Sen gick vi t stationen för o möta hennes mamma . Men vi drog t pressbyrån försrt. Sen när vi kom tillbaka dit vi satt då det va en kille som pinka så allllllaaaa kunde se han ? Är man dum eller? Men nu ska jag göra mig i ordbning och martina vill ha sin telefon Puss på er ses när jag har varit i stallet. / Pau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0