:-@

hej
Idag så har vi haft
södertörnslekarna
och då så fick man dra bil ,
pricka bollen i basket korgen
och mkt mer!
jag va med
Maja ,Olivia , magnus kom nte ihåg fler :D
haha
men iaf efter
det så var jag och paulina m Bashar!

Skulle igentligen dra t min pappa idag men P
sa : jag lovar
att du får. och om du nte får så ska jag iaf!
då sa jag t min pappa är de okej om jag kmr imorrn
han ba :
gör det.
så jag vet nte om han blev sur!
Men blir iaf FÄT LACK!
ska alrig mer lite på folk igen!


aja  // L

Kommentarer
Postat av: ?

? :o

2010-08-27 @ 18:32:32
Postat av: Saga

Ehm, okej.

Palla överdriva.

Förlåt om jag är på.

Men det är överdrivet att du alltid skriver så himla negativa saker.



Det är absolut inte för o va taskig så.

Men man skriver inte sådär. Vill du att folk ska tycka illa om Paolina?

Det verkar lxm som du vill det.

Hon verkar tycka att dt är roligare och skriva än vad du gör. Och hennes inlägg är roligare och läsa. För hon är mer på den positiva sidan .

2010-08-31 @ 16:16:28
Postat av: Pau

Eh, tack eller vad man ska säga.

Dt va väl trevligt att du gillar och läsa mina inlägg.

Nejdå, jag hoppas inte att någon tycker illa om mig.

Jag är ju inte alltid heller positiv.

och linn är inte alltid negativ.

Så vi båda är ju 50-50 eller hur man ska säga.

Men det är bra att du säger vad du tycker om oss.

Kram Pau

2010-08-31 @ 16:27:45
URL: http://piaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0