Yass:D

Hejsan!
Har haft en tråk skoldag idag faktiskt.
Börja kvart över nio och sluta halv tre ( på en fredag, vad äre frågan om -.- )
Sitter och överför lite bilder från ridningen igår ;)
Vi hade ju hoppning, och det gick ju helt okej!
Först skulle vi bara hoppa över ett kryss för och värma upp, sen höjde hon och den
början gick ju bra.
Men sen så skulle vi hoppa över ett vitt staket, och ingen av hästarna gillade det så
det vart helt knäppa hopp, ramlade nästan av nån gång, men jag klarade mig !
Sen skulle vi hoppa en bana.
Och då skulle vi börja över en oxer som va 90 cm, och sen skulle vi hoppa över
en lite lägre bom, sen staketet, och sen en till lägre bom.
Det gick iaf bra.
Men sen höjde hon staketet, o näre var min tur börja jag tveka för Yass hade en
jätte konstig stil då.
Och då sprang han brevid.
Men sen jag tänkte, nej jag kommer inte klara men Mariele sa att jag visst så
jag hoppade ändå, och då gick det bäst :D
Så det va kul ändå!
Men det va ju ett prov! Vi visste inte det först!
Men här kommer bilderna :D





Ja det var allt:D
Kram på er!
Juste ska t pappa nu, sen lite senare ska jag t linn och sova där!! :P
// Pau

Kommentarer
Postat av: Emma

De va 20, 70 o 80 cm :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0